ja

det äckligaste är väl ändå att jag ser era IP adresser.
när man ser personer man känner som skriver illa.

Jag kan ju inte precis säga att jag inte bryr mig, vilket jag skulle vilja säga.
Jag är ingen egocentrisk person som tar bilder på mig själv och bryr mig bara om vad som händer i min lilla bubbla till värld.
Jag älskar att fotagrafera. Bilder.
Sanningen är den att jag har inte haft tid med så mycket den senaste tiden. Jag har inte orkat vara så värst engagerad i min blogg. Men om folk sitter och tycker att min blogg är egocentrisk så har ni väl antagligen fått för er att jag är egocentrisk.


Kommentarer
Postat av: kristinaaaaaaaaaaaaa

jag tycker varken din blogg elr du är egocentrisk. den är perfekt och huuuur underbaaaar som helst. Dom som skriver elaka saker kan dra åt fanders lixxxxom. <3 <3 <3

2010-08-12 @ 01:17:08
Postat av: manda

DU ÄR FIN OCH BÄST.

<33

2010-08-12 @ 14:21:13
Postat av: Johanna

Carro, du är nog en av dom mest o-ego personer jag känner, jag menar om dom inte gillar dig, varför läser dom din blogg? Det tyder bara på dåligt självförtroende hos dom som skriver. Om man har en blogg är det väl ganska naturligt att man skriver om sig själv och sitt liv. Dom som inte kan acceptera det tar jag gärna ett snack med!



Låt dom inte trycka ner dig <33

2010-08-12 @ 14:34:58
URL: http://johaani.webblogg.se/
Postat av: Wester

Wtf, ta reda på vem det är ehh?!

2010-08-15 @ 12:13:53
URL: http://www.wester.x10.mx/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0