Polkagris.

Fransmännen har smakat lakrits, polkagrisar och saffransskorpor idag! Jag hade ju som sagt med mig massa svensk mat. Typiskt svenskt alltså. Barnen älskade polkagrisarna. Lakritsen vart inte populär dock.
haha. Jag älskar lakrits. WIOOAH. Jag åt massa gosa franska bakelser också. JAIOS.

Att blogga är lite som att prata med sig själv.. haha. Men det roliga är väl när man läser allt gammalt. Det är ganska töntigt att blogga egentligen. Jag menar. En hemsida om bara mig. Lite hemskt. Typ. ATt man tror att folk..bryr sig. Vad vet jag.. näe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv inte om dig själv då. Skriv om något annat

2010-08-05 @ 15:35:55
Postat av: Anonym

Precis. Bloggen är inte till för att man ska skriva om sig själv och sitt "OTROLIGA liv". Bloggen uppfanns för något helt annat, men det har inte du en blekaste aning om.

2010-08-05 @ 17:12:57
Postat av: Anonym

Var det inte så att bloggen faktiskt hade annat innehåll när den startades, jag minns recept, dikter och liknande. Nu verkar det dock som om bloggen har blivit mycket mer självcentrerad vilket är rätt synd, det finns redan tillräckligt med ego-bloggar.

2010-08-09 @ 18:11:20
Postat av: Anonym

eller så låter ni henne skriva vad hon känner för? Hon skriver nog inte för våran skull utan för sin egen.

2010-08-09 @ 18:49:53
Postat av: Anonym

Tänk om man vill läsa om Carolina då? Det finns ju vissa som vill det :)

2010-08-09 @ 23:47:36
Postat av: manda

haha men snälla nån, hon skriver ju inte för att göra andra människor nöjda utan för att det är kul.

2010-08-11 @ 16:20:00
Postat av: Sunny

ellerhur. Låt Carro skriva om vad hon vill. Passar det inte så kan man väl läsa någon annan blogg? Varför så negativa för?

2010-08-11 @ 21:55:28
Postat av: elaine

Om ni tycker så, behöver ni ju inte läsa? hon skapade bloggen för att skriva det hon känner för och inte för det ni vill !? Så håll käft och läs inte om ni stör er på det???

2010-08-19 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0