Harry potter!

Sandy sov över häääär igår natt. Vi såg på film och pratade tills fyra på morgonen om allt mellan himmel och jord, maskar till änglar och senap till skor. På morgonen ställde jag klockan på tio. Jag gick upp tjugo i elva, sandy kom upp vid elva. Duktigt? Ja. Sedan träffade jag Adam i stan och vi gick runt och pratade, shoppade och hade det trevligt. Jag försöker gång på gång lära honom att man INTE ska äta kebab då denna vitlökssås inte är så mysig och inte så bra för hans framtida haffande. Misslyckades, igen.
SEN SÅG JAG HARRY POTTER, den sista, på bio med Sandy. Vi köpte popcorn och läsk och vi satt och kommenterade på hur sjukt ful Harry faktiskt är. Eller liksom de gör honom ful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0