Roll away your stone,

Jag skulle ha hudkräm. Det ville inte ut. Så jag tryckte hårdare och hårdare och helt plötligt hade jag hudkräm över hela mig. Nedan är ett smakprov på min arm efter denna kaotiska händelse.



Jag begav mig till Alexandra i min klass där Elvira och Linnea befann sig! De hade som sagt åkt pulka och hade galna videos de ville visa. Vi åt godis, toast, glass.. kladdkaka...hahahaha. Nejmen vi slutade upp med att se på gamla skolkataloger (jag och alex gick i samma skola åk 6-9)och vi satt och garvade lite åt det. Sedan fanns det en söt hund som somnade på mitt ben:



Jag är lite småsjuk, har en rethosta. Usch. Ska ta det lugnt ikväll och hoppas det är bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0