Alla hjärtans dag

Det är inte idag, men imorgon.
I år kan jag dock fira dagen med min kära pojkvän Wiktor.
Övriga år då man varit ensam, eller man har väl spenderat dagen med sina andra vänner som också inte hade någon speciell att dela dagen med.. Så tycker i alla fall jag att det var lite tragiskt. Alltid samma gamla visa.
"Nästa år tänker jag INTE vara singel." 
Alla hjärtans dag är en mysig dag. Förra året var jag i stan med en kompis och åt lakrits. Vi hade tänkt fika, men det var stängt nästan överallt. Jag blir glad av lakrtis, och choklad också för den delen.
Men jag tänker så här, det är bättre att spendera dagen med vänner än någon som man egentligen inte gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0