Changed.

Vi alla förändrats. Inte bara till utseendet.

Okej, dom är tagna med webkamera, men sådant är livet! Jag har självklart andra bilder på mig.. men jag tyckte att det var lite roligt att se skillnaden såhär också!

5an;

9an;

Jag tycker att man ser att det är samma person i alla fall! Men jag är en av dom som har varändrats här i livet, både på utsidan och insidan. :)
Den första bilden var tagen samma dag som jag skulle gå på "Fun day" på Engelska skolan.
Men är det inte spännande att se denna förändring? Om fyra år, kommer jag skratta och säga samma sak. För att den jag är idag, kommer inte jag vara om fyra år.
Den jag var igår, är jag inte idag.
Dom vänner jag haft under en lång tid, det är dom vänner som jag utvecklats med, kunnat utvecklas med. För vissa personer är menade att finnas i ens liv under en kort stund, andra för hela livet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Smarta och riktiga tankar som vanligt Carro, o gud va fina bilder! :)lilla sötcarro där längst upp och stora fincarro längst ner x) <3

2010-02-11 @ 18:37:11
URL: http://meornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0