Imorgon skall jag och Freja baka

Imorgon ska jag och min käre vän Freja Ingelstam baka bröd. (Och tugga tuggumi)
Jag älskar ju knäckebröd. Jag älskar bröd. Jag brukar baka bröd.
Jag vill kalla det min nya hobby, min sysselsättning.
Idag var jag på promenad med Johanna, det är aldrig fel med en promenad! Eftersom jag visste att jag skulle baka med Freja, så gick jag och Johanna förbi för att köpa en jäst.



Livet är som en jäst.
Vi växer hela tiden som individer!



Jag älskar doften av jäst. Totalt UNDERBAR. Jag tänker investera på att skapa en parfym som luktar jäst. Nu pratar vi om affärsidé.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ska du inte skriva lite om din fina jäst-diet också?? ;)

2010-02-02 @ 14:30:26
URL: http://meornothing.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nu kan du se den! :D Den är awesome ;) Riiight?

2010-02-02 @ 20:06:33
URL: http://cov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0