Längtar efter värmen

Jag vill ha sommar. Då det är varmt och ljust utomhus.

Men självklart är det ju så att man måste få variation här i livet! Hur annars skulle man kunna njuta av stunden? Jag tycker väldigt mycket om snö också, och jag vart totalt överlycklig när den första snön föll. Plus så är det mycket trevligare att promenera på sommaren, då man inte behöver en ton med kläder och man ser vart man sätter fötterna. Men jag måste medge att det är väldigt mysigt på vintern också. Vinterpromenad i vinterkylan. Jag var ute och gick precis faktiskt! Jag går 6 km 2-3 gånger i veckan.


Detta är min snögubbe. Han heter Herr Snömelon. Han står och vakar på mitt skrivbord. Har får stå kvar så länge snön ligger kvar på stockholms gator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0