Man behöver inte vara bra på att måla för att uppskatta konst

¤ Man behöver inte vara bra på att måla för att uppskatta konst.
¤ Man behöver inte vara duktig på att laga mat för att uppskatta matens underbara smaker och kombinationer.
¤ Man behöver inte kunna sjunga eller spela ett instrument för att gilla musik.
¤ Man behöver inte tycka om att skriva bara för att man gillar att läsa.

Jag kanske inte minns ditt namn. Betyder det att jag inte minns dig?
Om jag glömmer vad en Gurka heter, betyder det att jag inte vet vad det är då?



Sen finns det självklart folk som inte vet vad en gurka är. Många vet ju inte vem jag är. Många vet inte vem du är. Men vissa vet vem du är, som jag. Jag vet bara inte.. vad du heter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0