Fisk på gååång!

Jag hoppas att ni inte blir ledsna i ögat för att det inte är några bilder på bloggen, jag blir lite sorgsen. Det ser så tråkigt ut då! Jag har gjort en massa konstiga saker idag. Jag gick upp ganska tidigt. Kvart i tio, eller min padre väckte mig dåå. Åt bröd. Sedan var det fiskning. 8 firrar! Mwehhe.. Jag tycker jätte mycket om att fiska. Det är en tid så man kan tänka och ta det lugnt men samtidigt få lite spänning då det rycker i linan. Jag har utmanat papi på att skjuta lufgivärr, jag förlorade med ett poäng men jag tycker jag är ganska duktig då papi är och skjuter älg och såå. Jag träffade faktiskt mitten av tavlan! Då blev det ett happy facee. Det var inte så fint väder idag.. men men, imorgon ska det solaas. Jag kanske åker hem imorgon. Jag får se hur det blir helt enkelt, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0