Choklad och båtar..!

Deep shit talking med Malin den sköna. Galet. Liksom.

Jag hade en helgalen dröm inatt. Jag och några fler var vid en marknad. Så fanns det en häxa som kunde trolla fram jätte stora chokladbitar! Alla tog var sin, men jag sade att jag ville ha en JÄÄTTEEE stor choklad bit. Så fick jag en sådan stor att den täckte halva sjön. På sjön fanns det en stooooooooor båt. OCh chokladbiten välte båten, så båten föll. Eftersom båten var extremt(!!) stor så blev det världens största vågor! SÅ vi spraaang. Jag körde typ. coolaste grejen och hoppade igenom ett fönster. Fast jag fick glas i ögat. Men det försvann lite magiskt efter en stund. Det var lite läskigt, för vågorna var högre än hus och allt!!! :O AHH. Sedan blev en tjej lersen för hon missade din klipptid. Men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0