DYSLEXII.

Ehh. Okej. Jag har dyslexi. Känns konstigt att kunna säga så. Innan har jag använt mig lite mer utav "jag har svårigheter.." Men det är ju bara bra, nu får jag hjälp i gymnasiet och så! Det är inte min stavning som är det största problemet, det är när det kommer långa och svåra ord som jag inte brukar använda. Min uppfattningsförmånga är inte bra. Det var något galet test jag gjorde, då man såg två ord, ett fel och ett rätt. Så skulle man klicka så fort som möjligt. Jag tyckte jag var jätte snabb. Men nej. Tydligen inte. 100% var max, och under 30% så hade man svårigheter.. jag fick liksom.. 7% på den grejen?! Jag fick rätt, men min uppfattningsförmåga hängde inte med.. Hälften var av de testerna var under 30% Men sedan fick jag 98% på två andra grejer! Sedan gjorde jag andra tester, där fick jag bra. Såå. Jaa.


Bild på mig för tre år sedan, lite glad sådär.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ett blont dysse barn!!! :D That's why i like you ;)

2010-06-29 @ 22:52:08
URL: http://dnp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0