Kittelfjäll

Jag har under lovet varit uppe i Kittelfjäll. Det är en plats långt upp i Sverige och det tog ungefär 13 timmar med buss. Jag var på ett s.k "läger" och det var super roligt! Det är så skönt att åka skidor också, även om jag inte är så duktig. Men att trilla och slå sig är inget att skämmas över! Ingen minns ju en fegis..

Läskigast är ju när jag tappar kontrollen och råkar hoppa lite. Jag hatar att hoppa. Då får jag panik.

Påväg hem igår, så åkte vi buss. Självklart så fick jag och min vän Malin åka sista bussen, buss nummer 7. Den var sen tråkigt nog men till slut dök den upp! När vi bara hade åkt i cirka tio minuter så hände något. Marken var hal och chaffören körde nog lite för fort. Bussen tappade kontrollen, allt blev vitt och plötligt ligger bussen på marken i en obehaglig vinkel. Tur nog skadades ingen allvarligt, men det tog ungefär fyra timmar innan vi kunde fortsätta våran färd. http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article6727361.ab

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0