Vad vore vi utan färger?

Finns det något bättre i hela världen än färger egentligen? Om jag inte kunde se färger, skulle jag nog varit väldigt deprimerad! För att jag blir glad av färger, det lyfter upp det mörka, dystra och jobbiga.

Wihooo. Därför tycker jag att hösten är vacker, färgglada löv på trädens toppar. Men vackrast av allt är sommaren. Jag fylls med glödje varje sommar. Obeskrivlig glädje. Mina intre färger får inte plats! Jag liksom bubblar över då!

Just nu känns jag inte så bubblande. Men jag får ta och måla mitt inre med färger så som gult och grönt.

Livet är en regnbåge.

(Jag sklrev ju ett inlägg förut om regnbågen! "Efter regn kommersolsken".)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0