nom nom nom på vässarö.

hej korvisar,
nu är jag på vä'rldens bästa ö med världens bästa folk. eller, om man inte räknar med oliver. okej, han är väl lite söt då.
Vi sjunger om landet där man böjer bananerna och igår lärde jag mig att åka traktor. Jag var en meter ifrån att köära in i ett hus, men det är OK för att Sofia misslyckades mer än mig..
Vi har mysiga andakter för det är ju konfiramtionsåterträff liksom.
Jag och anna har lekt i köket, vi gick upp halv sju för att laga frukost till de andra äckliga barnen. Nom nom nom. Vi lysstade faktiskt på en låt som gick nom nom nom när vi lagade mat.
Vi är mysiga. Mysigare, MYSIGAST. Även om hannes haffar 96'or så förstår vi honom. Han flyttade från lidingö till ekerö..vänta.. FÄRINGSÖ. hehehehehe. okej. nu ska vi göra annat kul. puss hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0