Candle in the wind


Att vara eller att inte vara, det är frågan.
Jag sitter och tänker lite på detta citat. Vad menas egentligen?
Nu kanske ni tycker jag är världens koiskmongo men hela grejen är så otydlig. Det är nog det som är grejen. Otudlighet. Otydlighet skapar frågor och tvister. Otydlighet skapar bråk och komplikationer.
Otydlighet.
Men det är svårt att kunna leva in i situationen själv, något som kanske är så uppenbart för mig att förstå kan vara svårt för nån annan. Men vad vore livet om vi alla var lika?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag inte. Även om man skulle vara tydlig så skulle det finnas bråk. Det handlar snarare om vad det är man är tydlig med.

2010-11-26 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0