HELT ONÖDIGT.

Min skoldag var okej. Vi fick hålla på med naturargrejer på labbet. Jag fick se alla småkryp som finns i vattnet. Tanken att bada är inte nu så värst lockande, ännu mindre att få en kallsup. (vill inte ha sådanadär äckliga varelser krälandes i min magsäck... ?!)
Kryp. Insekter.
Okej, det låter sjukt larvigt (höhöh... larv.. hahahaha..) men jag tycker det är så VIDRIGT med små skalbaggar osv. Jag blir inte rädd, utan ÄCKLAD. Men äckligare än skalbaggar är mitt naturkunskapsprov. PLUGG <3

Kylan.
Varje gång jag är utomhus tänker jag "åh vad jag borde njuta av varje sekund när jag är inne i värmen."
lite så man alltid borde tänka. man vet inte vad man har förrän man förlorar det. bra ordspråk det där. Thumbs up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0