lite frååågor.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: choklad och lakrits!
Är det nåt du absolut inte äter: äter typ allt. Men jag är inget fan av hår i maten..haha
Kläder just nu: leggings, lång tröja och skjorta
Musik just nu: Ace of base spelas på spotify, hahaha
Vad sa du senast: ”Ja pappa, det är nog intressant med jalapenosås i tomatjuicen! får prova det nästa gång!”
Sommarplaner: Chilla, landet, sola, ska på jamboree resten löser sig ;)
Fisk eller badkruka: HAHAHAHA. Okej. Jag är en riktig badkruka! Fast när jag väl är i så är jag superfisken!
Hur många kuddar sover du med: 3 stycken,
Favoritväder: Sol, varmt. Men inte så varmt att man får värmeslag liksom.
Spelar du nåt instrument: nej. Spelade piano i fyra år när jag var yngre. Nu kan jag spela näsflöjt, det skryter jag alltid med..haha
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska,
Sparare eller slösare: mitt emellan

Tror på liv på andra planeter: ja faktiskt..
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Har du några homosexuella vänner: vet inte, om min vän hugo räknas så ja... hehe
Tror du på mirakel: ja,  
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du på kärleken som ett misstag: nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Alltså. Beror på med vem och när. När man vill ta det lungt med en kompis så är det kul med bio. Men om det hänt något speciellt så vill man ju prata! O jag älskar o prata.
Är du kittlig: hehehehe. Kanske..? okeeej, ja det är jag.
Stjärntecken? Våg!
Rädd för insekter? Litegrann. Lite småmesig. Eller inte rädd,de är så  sjukt äckliga bara.
Äckligaste insekten: Kackelackor! usch
Största svaghet: Litar på folk vääldigt lätt,
Det här är jag bra på: Äta(!!), bryr mig om andra..
Bästa bok? för tillfället läser jag pinnochio effekten och den måste jag ju bara rekomendera!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna transformera mig
Vad vill du jobba som? utvecklingsfrågor i företag inom beteendevetenskap (någonting sånt lr liknande)
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza faktiskt, med mozzarella!
Skriver du dagbok? Det händer
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nä jag tror inte det, har ju hål i öronen. Om jag var tvungen att pierca mig någonstans så skulle det nog bli i naveln.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag städade i morse(i mitt rum), så nu är det jättefint. Men det brukar vara lite småstökigt här.. kläder över hela golvet och obäddad säng ;)
Gungar du på stolen? Nej,
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja. Jag är iof höjdrädd men man måste våga möta sina rädslor
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster hand
Är du rädd för blod? Inte rädd. Men jag tycker det är lite obehagligt ja
Saltar du på maten? Ja om den är mesig ;)

Anser du att du är stark? Inte egentligen.  Jag är viljestark!
Brukar du sola? Ja, i solen. Solarium=fail

Vad gör du om du får hicka? Håller andan så långe jag kan och andas in låångsamt.
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te är sjukt mysigt. Älskar rött te. Kaffe är jättegott. Med mjölk i, inget socker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0