AWFIX <3

AWFIX
Okej. Nu ska jag gå igenom vad det är.
AW= Amanda Westergren
FI= Freja Ingelstam
X = CS = Carolina Starkhammar

Anyway. Long story short. Jag, Amanda och Freja. Jag och Amanda blev jättebra vänner i sexan. Jag vet att hon gillade min tandställning. Hon blev ledsen när jag tog av den. "Tandställningen är en del av dig carro!". jätte hemskt, men ja. det var kul o se mig garva. Amanda då. Hon var jätterolig och skrattade åt det jag sa (vet fortfarande inte om hon skrattar med mig eller mot mig..) men vi klickar direkt och vi gjorde en klasstidning som vi döpte "Supertalk".

I sjuan. I mitten av sjuan började Freja. Hon hade bott i Tanzania i flera år. Jag minns när hon kom in i klassrummet. Hon hade en illgrön tjocktröja på sig. Jag tyckte hon verkade tråkig så jag brydde mig inte om att lära känna henne. Jag pratade dockmed henne första dagen då hon sade något i stil med "Jag bor i min mormor och morfars källare! alla mina grejer är på en båt. hihihih. jag har ingen säng.". Sen så blev Frejabra vän med Sofie så jag träffade dem två nån gång och insåg att Freja var jättekul. så vi umgicks mer och mer under hösten i åttan och vi var officiella "math buddies". Eftersom jag fortfarande var bra vän med Amanda så blev det ju naturligt att vi tre började umgås.

Vi var lika. Fast olika.
Amanda gick runt med sin stora fjollräven jacka som hon typ försvann i. Freja gick runt i sin svarta päls och jag gick runt i Kappa. så det såg väldigt kul ut. Amanda glömde(glömmer) alltid sin nyckel. Så hon kom alltid till en på morgonen med ett stort leende "carroooo...." då visste man att det var kört. man var tvungen att handskas med den där SJUKT STORA fjollrävenjackan i skåpet hela dagen. Freja var simtönten, det var jag och Amanda klart överens om. Amanda var vår söta midget och hade alltid jätteroliga tröjor som man kunde dra ner dragkedjor och sådant på. det var kul. Jag då. jag var mobboffret måste jag säga....eehehehe. nejmen de kallade mig scoutnörd och mobbademig när jag sade fel. snyft. okej. men typ...egentligen.

Hemskt minne:
Jag skulle träffa nån kille. Amanda och freja bryr sig inte om sånt. nejnej. de HÅLLER FAST MIG. freja håller fast mig med sina sexiga sim muskler. amanda plockar massor med maskrosor och gör mig HELT TOTALT GUL över benen, armarnaoch värst av allt. ANSIKTET. jag såg ut som en kines med gulsot typ. sen möter vi våran mentor, som är spanska lärare. jag säger lite retsamt "OMG LOOK WHAT SHE DID!!! AHHHHHHHH" då sahan "hehehe...freja är lite vild idag....". stel stämning.

Guud det finns inget stopp. jag kan skriva tills jag .. dör. jag älskar dessa flickor. mina älsklingar, nu har nog 9/10 slutat läsa för det är så långt men jag vetatt frejs o mandowini kommer läsa. JAG ÄLSKAR ER!!!

dags dör AWFIX MÖTE.
Bilder från lite tidigare möten..








PUSS MINA SMÅ SNIGLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0