Heldag med systern min,


Idag har jag varit på fotografiska muséet med min syster! Otroligt coola utställningar. Både jag och min syster är väldigt intresserade av foto så detta var jätteroligt! Jag blev dock otroligt sugen på att fota när jag gick därifrån!
Jag och min syster gick sedan och åt på Vapiano,

Och för er som inte vet vad det är så är det en matresturang som har pizzor och pasta bland annat. Ett otroligt coolt system har dom. Man har ett kort då, som allt man köper hamnar på och sedan betalar man när man går ut. Så finns det flera kockar då, som lagar maten efter beställning. man får välja mellan ungefär 10olika sorters pastasorter och sedan vad man vill ha för sås osv. Jag tog pasta champenelle pasta med SCAMPI E SPINACI - jätteräkor, gräddsås, pesto och bladspenat. sjukt underbart. rullade typ därifrån. Sedan köpte vi en mössa till mig då min favoritmössa gått sönder på nåt mystiskt vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0