Kaffets makt.

Jag ska börja dricka kaffe. Jag tycker för tillfället inte att det är så speciellt gott, men jag kan i alla fall dricka det.

Jag kan se framför mig hur jag i framtiden springer runt med pennkjol och en vit skjorta med en kopp kaffe i handen. Hela bilden skulle ju försöras om inte kaffet var med.

Jag älskar ju te. Men det skulle vara roligt att gilla kaffe mycket också!

Jag hoppas att jag inte är en enda här i världen som tycker att kaffebönor ser så underbart goda ut. Rostade. Fina i färgen. Härlig form. Mmmm. Ibalnd ha det hänt att jag tagit en böna och tuggat på den. En besvikelse sprider sig då i min kropp, den smakade inte så jätte mumsigt. Fast man kan köpa sådana i choklad. Det är riiktigt mumsigt!


Kommentarer
Postat av: frejs

de e bra darl. du gillar kaffe. gå i frejas fotspår. together we shal conquer the wooorld.

2010-02-20 @ 22:45:12
URL: http://petapadjuret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0