Snea tänder

Det finns en tid då mina tänder såg ut såhära..!

Men jag har tur att jag föddes i en sådan tid, där tandställning erbjuds. Till oss som inte fick så vackra munnar från början.



Jag log fast man tandställning glänste och syntes. Okej, det var väl inte alltid så kul att vara "hon med tandställningen", men än sen? Snart skulle jag bli hon med dom fina tänderna.

Om min tandställning;

¤ Jag fick den sex dagar innan jag började i sexan.
¤ jag hade den i 1 år och 7 måndader.
¤ Jag hade gummistoddar pga av mitt överbett.
¤Jag tog sönder den hela tiden.
¤ Ja, jag var tvungen att äta soppa ibland för det gjorde så ont. Ibland låg jag vaken hela nätter och åt alvedon.
¤ Jag har fått metallstången 1cm ljupt in i tandköttet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0