UHFÖAISUHG

Igår köpte jag en filofax! Men jag har berättat för mina vänner - ni får INTE kalla den för kalender, filofax... utan den har ett namn. WALDEMAR. Waldemar kan även kallas för Walle om man har brottom!
Jag har alltid velat ha en hund som heter det .. men jag är ju allergisk så något gick lite snett liksom!
Mitt schema bokstavligen suger. Verkligen, jag orkar inte ens kommentera.

--

just nu har jag ett riktigt

jhsflsdfhlgsduhfgsödfg4adfg
sdfgsdfg
sghstasdg
öaRPOEROG
EHGAELRALERAGEGRGAGAURBUARGSÖÄSÄÖRGP
moment.

Jag vill typ springa runt i en cirkel och skratta.
Jag vill ligga ner i min säng och dö.
Timmglaset står stilla.
Timmglaset rinner alldeles för fort.

--



Ever since i was eight or nine
I've been standing on the shoreline
Always waiting
For something lasting
Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0