Secrets

Jag funderar på om jag inte ska ta mig en springtur ikväll också! Även om det är så förbaskat tråkigt att träna så är det skönt efteråt plus att tjurruset börjar närma sig!
Dagens garv gick till Johanna då hon berättade att hon ska springa med en kamera i pannan. Hennes äldre syster jobbar som pruducent och ska göra en dokumentär om löpning och vill ha lite bitar av tjurruset! HAHAHAH. en kamera i pannan.

Jag har astma och pollenallergi. Det är ganska jobbigt att springa långa sträckor då. Men shiiiit jag tänker inte NÅGOT stoppa mig!
Mina lungor kommer garanterat att pipa. Det gör dem. Jag låter som en anka som fastnat i en båtmotor, mina luftrör då.

Jag har börjat mitt nyttiga liv damer och herrar! Jag började i söndags! inget onödigt socker eller fett, regelbundna måltider och jag får endast äta frukt mellan måltiderna! än så länge har det gått toppen!


(Bild jag tagit på landet! så fin himmel där.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0