Don't you

Tjurruset update: Jag var duktig hela förra veckan med träningen! Jag tog det lungt nu i helgen. Jag har SYNDAT!!!!!! Jag åt den nya magnumglassen igår. Den som börjar på C och är med nötter och nåt annat intressant. Väldigt god! (Isglass är för mesar, gräddglass...det är kärlek det!) Imorgon tänkte jag köra lite hamster på rullband på gymmet! 41 DAGAR KVAR!!!!!!!

Jag borde söka hjälp. Men jag ska äta frukost i skolan imorgon och jag läääängtar.
Min skola har nån awesome grej så man kan äta frukostbufé där för endast 5 riksdaler! Då ingår frallor, alla pålägg, kaffe, te, juice samt fil och flingor av alla olika slag! Ibland har dem även ägg och annat mumsimuums. En riktig smaksymfoni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0