Vardagslycka - levern!

Idag har jag, Johanna och Elias sprungit! Vi springer i skogen vid ängby, runt en sjö. ETt varv är 1.7 kilometer. Idag så sprang vi 5 varv runt sjön och det slutade upp på 8.3 kilometer. Vi övar upp oss inför tjurruset som sagt!

Innan jag åkte så frågade pappa vad jag ville äta. Kalvlever. Jag har konstant småcravings efter kalvlever. JAg älskar lever. Många tycker att det är äckligt, speciellt folk som inte ens har smakat det. Men det är väl för att folk ställt in sig på att det är äckligt antar jag, riktigt synd. Jag kan medge att första gången jag åt lever så var det lite läskigt, jag tyckte konsistensen var lite småläskig, men ge det en chans till så ska ni se hur underbart det smakar! mums! Sen när jag kom hem efter löpningen så hittade jag ett gigantiskt paket med fin och god kalvlever i kylen. Det är vardagslycka!


(Jag och Tina 2006)


(När jag var rödhårig)

(Jag och syrran i London!)

(Jag och min bror Michael! Tydligen är vi jättelika!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0