Får, lamm, mat och ölkorv!

hej. idag har jag myst med ett får. ETT FÅÅÅÅÅÅÅÅR. baaah baah baaahhhhh! grejen med får är ju att dem är ganska nasty, alltså... ja. eewh

anywaaay. jag är på vässarö just nu. jag lagar mat, fett naajs. ganska stressigt ibland men vi sitter och dricker helt underbar milkshake som får kokfru gjort! muuums. nom nom nom.

Imorgon ska jagh laga frukost och lunch sen ska vi ut på KANOTJAAAAKT!! eller alltså vi ska ut på jakt...på kanoter... det är ganska naaajs. wehooo.

alltså jag firade ju midsommar här. det var kul! hehe. man blir så glad! riiight?! jaaaaaaaa. GLAAD. GLAAAAAD.
okej. okej. okej. idag kom en insändare med i min lokaltidning. Mitt i västerort. det är roligt. för den handlade om något jag verkligen kämpar för.. att ta bort kampanjförbudet! JA BORT MED DET! weehooo. okej. ska jag posta den här? jag gör det. för att ni bryr er .. eller inte. joo. eller? nej




CYAAAAAAAAAAA!!!
juste jag fick en ölkorv på midsommar av mina snygga vänner sofia och kristina!! jag har inte ätit på den än... men det kommer... det kommer...!!! pussssssss!!!  ahahhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0