TJUR RUSET

fråga mig vad lera är,
och jag vet svaret!



älskade vänner. Jag tror inte ni kommer förstå, jag tror inte ena att ni kan tänka er vad jag varit med om!
Detta var något av det sjukaste jag gjort i hela mitt liv. Det var så underbart roligt och så sjukt kul på alla sätt och vis! Det var jobbigt, ja, men man tänkte inte ens på det för det var så mycket sjukt ivägen så man hade inte tid att lägga kraft för att fokusera på att det var jobbigt.

All denna lera. Vi badade i lera. BADADE. jag hade lera upp till hakan. Vi fastnade i leran, den sög ner oss likt en sugpropp så vi låg och krälade! vi badade i iskallt  vatten 300 meter.. och alltså.. herregud. det går inte ens att förklara. men man visste inte vad som kom näst och det var alltid någonting kul som hände! hinder man skulle hoppa över, hinder man skulle krypa under, hinder man skulle slänga sig över!!! och det fanns en backe, den var helt SINNESJUK. den var så brant att man fick kräla upp och borra in sina fingrar i leran för att sedan DRA sig upp. och den var jättelång också. när jag hade klättrat hälften och tittar ner såg man inte ens början på backen. SÅ brant var den. men vi klarade det! 10 km - 1 mil, 10000 meter!
nästa år skall detta ABSOLUT göras om!

Kommentarer
Postat av: Johanna Hj

Får jag vara med då?? (a)

2011-10-09 @ 19:55:22
URL: http://johaani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0