FML

Okej. Ett FML moment är INTE att man har matteprov. för då är det ens eget fel om man väljer att plugga eller ej.
Jag hade ett riktigt FML moment idag.
Då man verkligen jobbar och lägger sin energi på nåt.
När man bygger upp någonting -  och faktiskt är stolt över det man skapat.
SÅ FÖRSVINNER DET.
Jag satt i en och en halv timme idag i skolan och skrev mitt historiaarbete. Jag var otroligt nöjd. Jag hade fått många bra källor och aktivt och engagerat arbetat med mina meningar så att allt lät så bra. Men allt försvann. FÖRSVANN.
Men jag blev inte arg. Jag blir sällan arg. Blev mer tom. All drivkraft jag faktiskt hade försvann då jag insåg att jag måste skriva om allt.
Det min vän, det är FML. När man ser ett torn man byggt upp falla ner i bitar framför en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0