Two pages



Dagens i-landsproblem;
1. Jag har ont i knäskålen. Vi hårdtränade intervallöpning på idrottslektionen i tisdags. Jag trodde att smärtan i knät hade gått över så idag så sprang jag två varv runt träsket (jag kan meddela att det gick alldeles utmärkt!) Men när jag var klar med löpningen så kände jag hur mitt knä ville dö, jag med. För nu får jag inte springa.
Tjurruset update; 30 dagar kvar! Idag kom det information om vart loppet skulle ske! för er som är intresserade kan gå in och läsa HÄR.
2. Ni vet dendär nya drycken Xubi? Jag tyckte den verkade phett god. Idag så fick hela Blackebergs Gymnasium sådanadär trycker. Jag tyckte inte den var god. Den smakade fabrikat och en blandning mellan hostmedicin, lidl-energidryck och vatten. Jag som hade föreställt mig att den var god. hepphepphepp!
3. Jag fick en lyckokaka för två dagar sedan. Inuti kakan stod det följande;



Jag blev jag glad. Men sen insåg jag att jag var mer glad att få äta kakan än det som stod på lappen. FML.
4. Skolan - jag har en vidrig labbrapport. Ni anar inte hur många olika varianter av ordet "svängningstid" jag har skrivit. Jag stavade aldrig rätt svängningstid det där i mitten. det kunde lika gärna kunnat stå ningning eller srtjdfggd där i mitten. Plus så fick jag sjukt mycket franska glosor och ska lära mig former på franska som jag inte ens kan på svenska - typ.
5. Jag insåg också nyss att jag tycker början på Keishas låt låter exakt som en av Lordis låtar.
Ke$ha – Dinosaur och Lordi – Would You Love a Monsterman
nu blev det lite pinsamt hur jag känner igen hur Lordis låtar börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0