gäästblogg

cha cha biiitches eran älskling Freeja häär.

Jag är en liten snigel som bor på kingisland. Vad det är får ni lista ut själva. Carrew sitter här bredvid och viskar i mitt öra att hon snart tar ett bett (så om ni aldrig hör från mig igen är de för jag har dött av rabies). Jag och Carrew har tagit smäääxy egopics, jag är smööxigast.. C är mest lite weird.. u know her.

Mmm, jag gillar min lilla gurka för nu fick jag ett tuggummi. Om ni tycker jag skriver osammanhängande så är de för att jag har rööökt pååå WIIIE. Ni kanske vill höra lite om min rika vardag? När jag inte våldtar C sitter jag antingen i skolis å sooover, simmar med blåvalar eller gör saker som man inte borde göra när man är 15, men de får jag inte skriva på min blogg för den har min pappa fått nys om, typical.

Men kom till min blogg istället, den är lite bättre än det här.

 

TTYL looosers. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0