Tina gästbloggar

Chacha bloggen
Nu har jag äntligen fått det stora nöjet nöjet att gästblogga i Carolinas kära lilla blogg. Så nu ska vi ta vara på tiden. Vaaad ska jag skriva..... Jag kan skriva om alla goda tider vi haft tillsammans! Oh the memories... I 5:an skrev vi en bok, det ni. Vill ni höra lite härliga citat? Jaaao:
"Kom ihåg; killar kan våldta, men det kan du också!" / Carolina
"Vissa killar är söta, andra är skumma, men de allra flesta är bara feta skånska babianer" / Tina
"... Ett annat ämne: Jag gillar lukter! Ok, slut på det ämnet...." /T
Dethär var min beskrivning av den lägsta nivån av relation en flicka kan ha till en pojke: "Han HATAR dig! Han undviker dig, och om du skulle fråga chans skulle han döda dig och sedan begå självmord"/ T
"Dagen efter: Tre krossade revben på Tina. Det visade sig att Carro inte hade några" /C
"Jag har alltid tyck att kokosnötter är attraktiva. Bruna och håriga." /C
"Du släckte mitt hopp. Bastard." /T
"Iwi"

Våra beskrivningar av varandra (från boken): Tina ligger som en pårökt hippie-flodhäst och sjunger som en gris med fyra näsborrar. Hon är även en radioaktiv flamingo med schnigelpowers.
Carro är en islandshest med mentala kaktussvårigheter och en hästsko i strupen.

Förra året hadde vi dessutom en trevlig piknick i snön. Vi förstår oss inte på alla som behöver varmt väder för att gå ut och äta. Vi kör hardcore.


Hon älskar mig.


More broccoli, anyone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0