Brun och läsgalen.

Text. Tråkigt. Inga bilder. Tråkigt.
Tänker du så? Eller är det bara jag som blir ledsen över mina tråkiga inlägg.

Jag mår bra. Underbart väder, som alltid. Människorna jag bor med är fantastiska. Älskar god mat, och spenderar timmar med föberedning och tillagning! Idag ska vi äta lamm. Med massa annat. Super. Jag önskar verkligen att jag skulle kunna lägga in bilder. Om det nu inte hade varit för det där inbrottet. Inte okej, liksom.

Jag läser som en galning. Och jag har bara 2 böcker kvar av 10 som jag tog med. Och jag ska vara här i 13 dagar till. Jag läser som en dåre. Ja. Men brun är jag. Och fräknig. Men inte galet fräknig faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0