Min mobil har gett upp

Jag känner att min mobil börjar få kallbrand. Först ville inte 7an fungera helt bra, men slog man till mobilen lite så fungerade den igen. Sen, vart det problem med 8an också. Igår började 9an krångla. Min mobil har seriösa problem. Det gillar vi IKKE.

 

 

Jag har döpt domdär maskarna till Fraser och Holger. Dom bor i en tekanna gjord utav koppar.

Jag tycker att det är viktigt att nämna dom i bloggen, för att dom har varit med om mycket här i livet. Det är sådana här personer som vi ska se upp till. Sådana som klarar att gå igenom jobbiga händelser och upplevelser här i livet, och känna "Jag har lärt mig något utav det här".

Jag har tänkt på en sak, det är lättare att hitta positiva saker i negativa händelser än negativa saker i positiva händelser.

Om jag skulle förlora något eller någon, så har jag ju lärt mig av mina misstag men även lärt mig hantera en sådan situation.

Något positivt å' andra sidan, det finns inte så mycket negativt.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0