Gula Motiv!

Igår var blogg.se lite elak mot mig, och lät mig inte skriva något.

(Vill ni veta vad jag gör just nu? :D
Jo, jag målar mina naglar lite fräscht i ljus rosa. Idag har jag nämligen köpt ett gult nagelack som har extra tunn pensel, man kan göra s.k "nail art". Hmm?)


Jag gillar verkligen färger, jag skulle inte kunna tänka mig en värld utan rött, grönt..blått, gult?
Därför föredrar jag att bära färgglatt före tråkiga färger! Jag försöker visserligen undervika att se ut som en vandrande målarduk.

Nu har jag målat  mina motiv;
1. Snigel.
2. Prickar
3. Hjärta
4. Kors
5. Smiley
6. Sol
7. Halva nageln målad
8. Andra halvan målad
9. Prickar (I annan ordning)
10. Sträck




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0