Carolinas Originella Värld

HEJSAN HOPPSAN.
Jag beslöt mig för att flytta min blogg till denna adress; cov.blogg.se
I stället för att använda min gamla blogg adress vad var pistachio.blogg.se
Visserligen gillade jag namnet, men problemet var det att ingen kom ihåg det, knappt jag kom ihåg det. HAHA! Men i alla fall, jag hade tänk sätta mig ägna lite tid åt att föra över allt gammalt till denna blogg också, men det kommer nog inte ske idag dock.
Som ni kanske ser, så heter nu bloggen Carolinas Orginella Värld, och jag hoppas att det är lättare att komma ihåg "cov". Yahoppsi!
Jag kommer nog inte ENDAST ha en massa dikter och så på denna blogg, som jag hade på den förra. Mer bilder och så skulle inte vara helt fel!


Kommentarer
Postat av: Välgöraren

Kul blogg, men glöm inte bort att det heter "originell" och inte "orginell" ;)

2010-01-31 @ 17:00:38
Postat av: Carolina

Haha! Nej gud så pinsamt ;O Stavfel, det gillar vi icke. Tack :)

2010-01-31 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0