Ett perspektiv på livet

Jag ser livet som en tävling.
Inte mot alla andra, utan mot mig själv. Jag vill kunna utmana mig själv hela tiden med nya utmaningar. För mig handlar inte utmaningar bara om att få bra betyg eller få bäst resultat i någon aktivitet på idrottslektionen. Nej, för mig är det en inre utmaning att kunna se sig i spegeln och tänka "Gud vad jag är glad att jag är jag" och vara riktigt stolt och glad över sig själv. Jag har aldrig haft dåligt självförtroende, men det finns alltid en massa små svagheter som man stör sig på hos sig själv. en utmaning är att lära sig, att det är svagheterna som gör mig stark.

Jag blir lycklig när jag får chansen att vara stolt över något jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va bra tankar carro. Det du säger stämmer så väl :) <3

2010-01-30 @ 18:25:31
URL: http://meornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0