En vanlig dag.

Jag sitter i det fina. Med datorn i famnen och solen i ansiktet.
Jag saknar mina vänner. Men detta är en upplevelse må ni tro.
Jag äter massa fransk mat. Jag får uppleva kulturen på ett helt annat sätt än om man hade åkt med språkresor eller nåt. Jag lyssnar på massa svenska klassiker som finns i mammas ipod. Min blev ju tagen. Hm. hela grejen var ju att jag råkade radera all min musik på min ipod 20 minuter innan vi skulle åka. Så jag tog mammas också. Men hon harf ganska konstig musiksmak som jag inte gillar. Jag ligger typ och lyssnar på Ted gärdestad och Madonna. hahaha. Jag smakade goda vinäger chips igår. Inte sådana jag åt i Sverige som smakade som inpregneringsmedel. Dessa var goda.:) Nu ska jag ut och titta i lite affärer, så jag har en lätt sommarklänning som är orange och mysig.  Igår var jag på bbq party. Jätte kul. Jag åt tills jag sprack. Blev liksom mätt på förätten. Hahaha,


Kommentarer
Postat av: kristina

OMG!! finns det GODA vinägerchips??? :O:O:O trodde inte det existerade!!!

2010-08-01 @ 16:41:06
URL: http://tusenlysandestjarnor.blogg.se/
Postat av: Johanna

OMG! GODA?! Du måste köpa med dig hem x)

2010-08-11 @ 10:27:33
URL: http://johaani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0