Dude, that's weird.

Jag drömde inatt massa konstiga saker. Två saker som jag minns.
Jag låg och solade. Jag somnade dock i solen, så när jag sedan gick in så hade jag bliit jätte brun på bara wena sida så jag hade ett sträck mitt på benet, halva sidan brun och andra sidan bleek.

Sedan drömde jag om att jag var i frankrike. Jag var jätte glad, och lyssnade på min Ipod. Jag hade en "Jag kommer aldrig träffa någon jag kommer träffa igen-feeling" så jag gick runt och sjöng med. Det var låten Mad World. Så var det en kille bredvid mig, han tittade konstigt på mig och sedan började han också sjunga med.
Då sade jag till honom; Hellooo! Are you from here?
Han; No..I'm not..jag vill steka råttor i sandbullar.
Jag; Va sa du?
Han; Är du Svensk?!
Jag; Jaaaa.
Sedan sprang han iväg. Men han sprang till baka och då sade han att han hette någpnting och bad mig lägga till honom på facebook. Sedan mötte jag Josephine i min klass, vi skulle tydligen gå och äta massa mat. Vi kom in i ett hus, en man dampade på mig eftersom jag hade sprungit på gatan. Då åt vi 12 rättes middag. Alla människor var läskiga, stora som monster.

Kommentarer
Postat av: manda

jag känner mig FETT DISSAD. Du drömmer om josephine i frankrige men inte mig, din FRANSKAälskling? :O

2010-05-22 @ 11:33:37
URL: http://petapadjuret.blogg.se/
Postat av: Carolina

Om jag skulle drömma om dig så skulle vi verkligen inte vara i Frankrike! hehee. If you get what i mean.

2010-05-23 @ 16:41:26
URL: http://cov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0