Han tog av sig sin kavaj

Ja det va´ en kväll i juni, då när sommarn e´ som bäst
Hon dansade för morfar som hon gillar allra mest.
Hennes morfar satt å nynna på en sommarmelodi
Plötsligt spratt de´ till i gubben, han blev ung och han blev fri

Han tog av sig sin kavaj
sparka av sig båda skorna.
Å så spotta´ han ut snuset
och sa min sköna får jag lov
Hon var vacker, han var stolt, rak i ryggen som en fura
Det var sommar, det var glädje och de dansade och sjöng

Så mindes han å sa;
Ja du skulle sett din mormor, hon va´ lika grann som du
där hon dansade i gräset, likadant som du gör nu
Hennes hår var blekt av solen, hennes mun av smultron röd
Hon va´ ljuv liksom en lilja, hennes kärlek va´ som glöd

Så jag tog av mig min kavaj
sparka av mig båda skorna.
Å så spotta´ jag ut snuset
och sa min sköna får jag lov
Hon var vacker, jag var stolt, rak i ryggen som en fura
Det var sommar, det var glädje och vi dansade och sjöng


Okej. titta vad brun jag faktiskt har blivit. jag tror inte folk inser hur brun jag faktiskt är nu. mitt likbleka pigment lixom. vem fan blir sådär blek ? jag ser helt sjuk ut. men nu är jag vårbrun efter en vecka i solen. jag har smörjt in mig med solkräm.. detta eftersom ozonlagret är extra tunnt nu på våren. speciellt så här tidigt! wooho.


Kommentarer
Postat av: Efffdddfffffffiiihhhhkkkk

Maybe you are dead inside...

2011-05-09 @ 09:35:07
Postat av: Efffdddfffffffiiihhhhkkkk

Maybe you are dead inside...

2011-05-09 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0