En regning dag i augusti.

Idag sparkar skolan igång för mina klasskamrater och mig. Jag är nyfiken på hur mitt schema kommer se ut!

För er som har missat det så har jag, Johanna C och Elias anmält oss till TJURRUSET. Det är helt sinnesjukt. Jag kommer helt seriöst falla ihop i ett dike där på vägen. Min kondition är liksom sådär och nu ska jag inte bara springa en mil utan en mil i LERA och LERVATTEN och gegga. herreguuud säger jag bara. jag kommer dö. vi kommer dö.
om ni vill se lite bilder från tidigare år så kan ni gå in här: TJURRUSET!

Jag har bestämt mig att jag ska bli mycket bättre på att blogga. Jag bloggar faktiskt för jag tycker det är kul att skriva. Jag tycker faktiskt det är kul. Även om det är stavfel överallt och ganska tråkigt så fungerar det. Jag har ju min gamla blogg kvar, som jag hade i 7an. Jag måste säga att det är så kul att titta tillbaka och se hur jag tyckte och tänkte och vad jag gjorde på dagarna!
LÄNKEN TILL MIN GAMLA BLOGG - KLICKA HÄR


(Jag i sjuan)

Wellweelll. Nu ska jag väl böra mata mig mot skolan. Jag har lite klädångest men det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0