Tomatjuice,

tjatjatjatjatja. Idag skrev jag en uppsats i tre timmar. TRE TIMMAR. Tur att jag hade godis. höh.
Vi skulle skriva om myter och vi fick välja mellan Jordens undergång eller myten om evig ungdom. Jag valde myten om evig ungdom. Jag kände mig gaska begränsad i mitt skrivande då min lärare är 68 år. Vill ju inte att hon ska blir sur eller nåt. Eehh. Jag avslutade iaf hela min "utredande text" med "Somliga säger att livet är kort, men livet är trots allt det längsta vi någonsin kommer att uppleva." lite klyschigt sådär. Alla mina uppsatser avslutas sjukt dramatiskt. Som killen som hängde sig i garderoben.

Jag ska ta mig ett glas tomatjuice och drömma mig bort.

Tomatjuice är fruktansvärt gott.


Kommentarer
Postat av: haahaha

du e så duktig ditt russin. det där lät hemskt fint!!!

2011-02-23 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0