GO BLONDE

GINGER VS BLONDE.
Okej. Jag har ett litet problem i min värld just nu. nej, jag har massor men detta är ett problem. Mitt hår. Okej. Som folk kanske har märkt så har jag förlorat  min själ. Jag är ginger. Men jag ska bli blond igen. Vissa säger att det är en jättebra idé andra säger att jag borde vara ginger. Men jag har bestämt mig. BLOND. Det är finare på sommaren också. Men det har varit sjukt kul att vara ginger.
Jag ska skriva en gingers memoarer.
Jag har sjukt stor respekt för alla dessa riktiga gingers. Ni anar inte vad vi måste gå igenom varje dag... minst 4 gingerskämt om dagen. Jag har till och med börjat använda det som en ursäkt "Men det är för att jag är ginger..." eller "Det är okej... jag har ingen själ.." vart är världen påväg?
Här är lite bilder. haha hoppas jag gör rätt att go blonde. Ska väl göra det i mitten av mars eller nåt!







ELLLLEEEER....









Kommentarer
Postat av: Johanna

BLOND! :D

2011-02-26 @ 11:57:45
URL: http://johaani.webblogg.se/
Postat av: kristinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

du är så fin i allt men BLOOND! jag har faktist oxå problem med mitt hår å vet inte hur jag ska göra men det blir nog blont för mig meeee! saknar deeej <3

2011-02-26 @ 15:11:59
URL: http://tusenlysandestjarnor.blogg.se/
Postat av: emilia

ja herregud vad du fått gå igenom som rödhårig, det måste varit ett helvete för dig. stackars flicka. bäst du blir dum blondin igen. :)

2011-02-27 @ 13:34:28
Postat av: JW

Blondie skall du vara, söt i båda , men blond är vackrare

2011-03-02 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0