BBQ

Jag sitter mitt i vardagsrummet med BBQsås över hela vänstra armen. Kameran runt halsen och en gammal klocka i min högra hand. Klockan är 15.00. Det är en måndag. Vad tusan håller jag på med?

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag håller på med fotoprojekt och när det gäller mig finns det inte riktigt några gränser. Tio minuter tidigare hade jag stått som en idiot på altanräcket med desperata förhoppningar om att få en fin bild på en ros innan vintern, mörkret och snön tagit död på att levande.

Jag har ju en symbolisk mening med min bild. Tänker mig att det är nåt sådant min lärare vill ha. hoppas jag. undrar om BBQ sås är bra för hyn. kanske som en kroppskräm. mmmmmmmm. nej okej.





Kommentarer
Postat av: kristinaaaaaa

hahahaha asså du är ju så underbart knasig!

2011-11-07 @ 20:35:42
URL: http://whatif.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0