Someday

Jag sitter och försöker finna livskraft i ren desperation just nu.
Jag är inte olycklig, absolut inte.
Jag är inte stressad, nejnej.
Utan hjärtat känns bara så tungt. Ni vet när man är riktigt trött och det är svårt att hålla ögonen öppna, exakt så. Jag skulle vilja lägga mig ner på en flotte. Åka ut mot havet. Bara ligga där, natt och dag. Dag och natt.
Fast sen skulle jag förstås tröttna. Men ligga där och bara låta hjärtat, skolan och livet blunda för en stund.

Mitt i-landsprobem är att mitt spotify har gått ut.
Jag har i två dagar stått ut med en hemsk reklam från Ziperall och jag håller på att få spasmer. ZIPPZAAPPZIPPZIPPZAAPPPZPZPZ,SDRPIGSFH, så ja.

Nu låter jag så bitter. Men jag är lite småbitter idag för jag har så äckligt mycket att göra, att tänka på, att inte tänka på och planera att det är OVERLOAD. tänker stoppa ner allt i en kruka och kasta ner det i sjön.

guilsdggjkSEGGUIASUUGF.ADFHIGIL.AHDF.KBS.DFKHdfsdfgf7455ygsdfh

jag har ägnat 5 timmar utav min dag med att sitta och bokfört. och jag känner fortfarande att det inte sitter 100%. Sen fick jag vet att jag har franskaläxa och jag hatar franska och jag funderar på att inte göra den. men jag måste göra den. men jag orkar inte. jag vill inte . bleueublue opuiioppioooo. ska vara i skolan mellan 08.00 - 18.00 imorgon. vem sätter ett prov mellan klockan 15.00 - 18.00? jag kommer dö. smälla av. sluta fungera. ska köpa massa choklas och deppäta. men sen kommer det säkert komma någon efterbliven typ och säga "åååh det finns spår i nötter i den där" och ta iväg min choklad och sen kommer mitt liv vara förstört för evigt.

sen engelskaprov. på min randiga tid. så min sovmorgon på onsdag till klockan 12.00 som egentligen var min räddning är nu 3 TIMMAR LÅNGT PROV.

sen idrottsinlämning. stort frågetecken där. måste skriva flera sidor när jag ska sitta och analysera hela mitt liv. mina vanor. det som borde vara mina vanor (..). ååångest. ska vara klart och inlämnat på fredag.

deppinlägg. så kul är min vecka !!!!
finns visserligen små ljusglimtar här och var som faktiskt förgyller en hel del. skulle ligga som en plattfisk i en marmeladskål annars.



nu blev jag på bättre humör!
jaaaaaaaaaaaa.
Abba – She's My Kind Of Girl
Man kan inte vara bitter efter att ha hört denna låt! nu ska jag hoppa in i duschen. duscha bort alla problem.
för imorgon kommer mitt prov gå galant. min inlämning kommer gå superbra. Min franskalärare kommer inte märka att det är 50% google translate på min text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0