mot dig skall vi slåss, mot dig skall vi kämpa.

Verklighetens ögon jagar och har äntligen funnit oss.
Ska vi vända ryggen till eller ska vi stanna och slåss?
Säg onskans ord eller försök oss förolämpa,
men mot dig skall vi slåss, mot dig skall vi kämpa.
Vi ger inte upp förrens alla era dömande ögon äntligen ser,
sanningen, för det finns inget mer.

Det är genom dina och mina ögon verkligheten finns.
För verkligheten är det enda jag har kvar och minns.



citatet på bilden kommer från en låt av en av mina favoritband. Jag har nästan inga favoritband alls. Men Within Temptation är helt underbara. Jag tycker deras bästa album är "The silent force" och "the heart of everything". Ovanstående lyrik kommer från följande låt; Within Temptation – Angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0