Födelsedagar, crabsticks och dejt med matteboken

Här är en bild på när jag tänker på crabsticks - lycklig!! (det är MUMSIGT. )



Igår så vad jag hemma hos min bästis Rasmus och han lagade mat till mig (jättegott!) och vi bakade jääättegoda bullar. Ingenting går upp emot varma, krispiga (men mjuka på insidan) bullar som har en perfekt gyllenbrun färg med pärlsocker på. Dom var UNDERBARA. Och jag åt TRE STYCKEN. wohoohoooo.

I fredags fyllde Olivia år! Då vart det festligheter på kvällen och det var superkuul och idag fyller Daniella år! Och vi ska hem till henne och äta tårta som Ellinor har gjort! ska bli superkul! men bäst av allt... MATTE OCH FRANSKAPLUUGGGGGGGGGGGGG NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0