Nom nom nom!



Jag gillar plommon. Jag äter dem med kärlek.
Dom är i en perfekt storlek så man kan fylla sin ficka med flera stycken! Sedan så har dom en läääcker färg. varje plommon är som ett magiskt konstverk, fast ett sådan där konstverk som är fult men ändå känt.
Jag har ett plommonträd på baksidan. Så jag kan äta huuur mycket jag vill. Och om nån vill ha så kan ni få huuur många ni vill! Jag undrar hur ett ugnsbakat plommon smakar.

Jag måste skärpa till mig när det gäller min stavning. När jag skriver lite för fort för mitt eget bästa så skriver jag fel på så grundläggande ord att jag skäms djupt in i själen (ja, jag har en själ. nu i alla fall!)
så jag mååååste tänka på det. Jag måste antingen skriva långsammare så huvud och fingrar hänger ihop eller så får jag vara bättre på att läsa igenom det jag faktiskt har skrivit! för jag tycker det är så FULT med felstavning. Jag tycker det ser så obildat ut. Dagens i-landsproblem; Jag ogillar även förkortningen "e". ohohohh. det är en sak om man har bråttom..(OBS, VÄLDIGT BRÅTTOM) men jag FÖRSTÅR inte. hur kan man inte orka skriva EN ENDA BOKSTAV TILL. ÄR och E. Du sparar typ 0.02 av en sekund. det ser sjukt fult ut också. punkt. slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0