Oltremare

Igårkväll var så mysig! Jag tände ljus i badrummet och fyllde badkaret med bubblor och vatten. Rummet doftade vanilj och min minidator stod och spelade klassisk musik från Ludovico Einaudi.

Ludovico Einaudi – Primavera

Ludovico Einaudi – Oltremare

Ludovico Einaudi – Divenire

Jag har varit och fotat idag! Jag läser kursen Fotografisk bild A i skolan just nu. Vi håller på med analoga kameror.. så jag kan tyvärr inte visa upp några av bilderna jag tog! men här är några jag tagit med systemkameran! den översta bilden tog jag även med analog kamera!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄLSKAR LUDOVICO EINAUDIS LÅTAR!!!! :D

2011-09-26 @ 22:05:46
URL: http://johaani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0