Ett leende kan förgylla någons dag.

Jag har tänk på en sak.

Jo, varför känner man sig så knasigt dum när man skrattar för sig själv? För vi har väl alla sätt något roligt på TV, brustit i skratt och sedan kommit ihåg "oj, juste jag är själv". Sådan är jag i alla fall, jag kan tycka att något är jätte roligt, men om jag är själv känns det bara konstigt på något vis att börja skratta.

 

Men ett leende? HA. Jag älskar att le. Jag brukar le för mig själv på bussen ibland, le åt människor jag passerar på gatan. För jag vet att ett leende kan förgylla någon annans dag, likaså min egen.
Ett vänligt leende från en främlig en onsdagsmorgon kan få mig på glatt humör för hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0